Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Regnet de...

Publicerad 2009-06-10 16:57:09 i Allmänt,

...bara öser ner, å jag e blöt å skitig om skor på strumpor!! =P....Kicki å jag åkte ut till Tinnerö....sen började regnet...Lillskruttan har ju varit sjuk så Kicki åkte hem så tog jag med Selma å Annie å gick ner till Rosenkällan...när vi va på väg dit började en tjur "bröla"....e verkligen ett läte som e med skräckblandad förtjusning !!!...när jag va liten va jag ofta hos min farbror som hade lantgård...när vi sov över där satt vi ofta ute vid hagarna å lyssnade på just tjurarna som drog igång sitt bröl...kände verkligen den känslan idag när den drog igång...å med tanke på att det e färistar där ute så visste jag ju inte om det var öppet just där vi gick. Så lite olustigt kändes det allt, de tyckte Selma oxxå som sökte lite trygghet hos Annie...idag e det avslutning på lydnadskurs 2...känns jättetråkigt men vi hoppas på att Anneli å Maud vill fortsätta med trean till hösten...håller verkligen tummen för det...Kicki å jag har kollat upp lite tävlingar här...så i slutet på augusti så kör vi tävling i 2an....ska bli himla kul...=)...ha det bäst alla å jag har fortfarande lite Elviraenergi kvar!!! =P

under vingarna ligger de små

regnet de baaara öser neeeer

regndropparna hänger på rad!!

en trött liten tjejja

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-06-10 18:13:29

tittar in!

du har ett inlägg att läsa i min blogg.

puss love!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-06-10 21:24:53

Hej Fina Sol

Hoppas avslutningen på kursen gick bra och att Ni inte regnade bort;=



Tänker på Er



kram

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-06-10 22:00:37

Fasen så häftigt..Elviraenergi..L

Menar du att hon gömmer småttingarna under vingarna..? Så fint jue..



Hoppas du fick fatt på herrn idag, an va lite svår pratad i telefon, men han har ett äkta stort hjärta, vill väl..(även om jag för min del kan ha mina gruff så, men det är ju nåt helt annat)



Krama sötvovven, å kram till dig med, å sov så gott sen min vän

Postat av: linaa

Publicerad 2009-06-10 22:08:31

hobbex har nog inge men ring teknikmagasinet ska du se;) puss

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-10 22:09:47

ja, jag fick tag på honom!!...så nu kan man ju ringa lite då å nu...tyvärr så hade jag inte papprena kvar men de finns att få tag på!!!...kramelikraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela