Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Någon som kommer ihåg...

Publicerad 2009-06-29 10:17:10 i Allmänt,

Vargtass i familjen Macahan??...han var heeelt fantastisk å vacker dessutom =P, han gav ut en skiva som han sen lanserade här i Sverige å gissa VEM som fick den stora äran att överlämna en ros... å jag fick en K R A M  dessutom!!!...det va stort när man va typ 16-17 år...den kramen från den vackraste indianen... den levde jag länge på...hittade en låt med honom på Youtube så här får ni lyssna...kanske inte den bästa men den ger mig en otroligt härlig" kommer ihåg" känsla!!

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-06-29 10:24:19

Jag kommer också ihåg vargtass han var väl alla tjejers drömkille en gång i tiden.

Ha en riktigt bra dag!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela