Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Midsommarfirandet...

Publicerad 2009-06-20 11:30:32 i Allmänt,

...gick mest i regnets tecken men blev bättre framåt senkvällen, trevligt sällskap och god mat räcker ju långt iallafall!!!...ska snart iväg till Örebro...ska mellanlanda i sonens lgh å på söndag åker vi till min ena syrra å firar mamma som fyller år...hon ska få en lila spikmatta...tjusigt värre!! =P...hoppas ni alla fått en bra midsommar!!...kramelikraaaaam

Penseerna tyngda av regndropparna

Himlen va heeelt fantastisk efter regnet

Grillat blev det så klart å favoriten e...

grillad Hallumi..ost so bara e sååå god!!

Kommentarer

Postat av: rebecca mcnugg

Publicerad 2009-06-22 13:27:52

shit vilken fin bild den på himlen !:D

jättefint jue. jag blir nästan avenssjuk för att mina bilder aldrig blir så fina :(.

haha kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela