Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härlig dag..

Publicerad 2009-06-22 15:40:58 i Allmänt,

...trots värkmästarns arbete, John å jag åkte upp skapligt till klubben å gick en promis å sen körde vi några moment som kan va bra att va två på...hon e fortfarande väldigt seg men till helgen skulle hon ju ha sina puppisar så det e nog det som spökar...tack å lov har hon inte fått någon mjölk som hon fått tidigare...troligtvis för att hon har varit så dålig i magen å fått leva på ris, fisk å A-fil ett tag...har bädat rent å plockat lite här hemma trots de fina vädret, vill egentligen ligga å sola men inte som jag ser ut nu!!....ska till Jönköping å hämta buren till Annie som vi ska ha i bilen...Äntligen!!!....nu ska även hon åka säkert!!...hoppas ni alla har haft en underbar dag med mycket sol!!

Vad vore midsommar utan jordgubbstårta!!*L*

Såg riktigt häftiga moln när vi åkte hem igår!!


Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-06-22 18:44:36

Med facit i handen tycker jag du gjorde ett ypperligt bra val :)

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-06-22 19:26:30

Ja jag var vid Tallebo och planterade, blommor jag köpt hos Bosse. Bränt mig i nacken tror jag.

Nu kan jag ta emot tanterna på silllunch.

Det är Ny "smiskat" och nya blommor.

Välkommen sommaren.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela