Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken härlig eftermiddag...

Publicerad 2009-07-28 19:02:21 i Allmänt,

...vi fick idag!!...regnet bara öste ner på f.m men efter regn kommer ju sol så vid två åkte jag ut till klubben å gick en sväng, sen kom Peter å Fia med guldklimpen Douglas...vi tränade en stund å jag e verkligen imponerad över hur duktig han e trots sina fem månader...Annie gick jättebra i de momenten vi körde...vilade sen å gick på uppletsrutan i skogen, det var första ggn för Douglas men efter ett par gånger var han jätteduktig att jobba!!...kul å se våra hundar göra sådana framsteg som de gör å viljan av jobba för lite blodpudding!! *L*...det blev som skrivet en underbar eftermiddag å jag va inte hemma förrän vid sex...sååå TACK Fia å Peter med guldklimpen för en upplyftande eftermiddag med våra fyrbenta!!!...nu ligger min fyrbenta utslagen på golvet å drar väldans högljuda stockar...hon reagerade inte ens när jag gick ifrån henne...annars så e hon min skugga =P...

övning ger färdighet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela