Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Värkmästarn har...

Publicerad 2009-07-24 07:32:27 i Allmänt,

...varit på semester ett tag nu men nu jävlar e han igång å jobbar för högtryck...shit vilken jävla natt...trött som fan e jag å ska ner till AF idag å sitta där i tre timmar...känns som det skulle kunna kvitta just nu...men men det e väl bara å bita i det sura äpplet å gilla läget...en liten tanke till er med hundar, min uppfödares hund lekte med en pinne å fick den ner i halsen vilket gick riktigt illa...hon fick ligga inne å mår inte alls bra...e inte första gången jag hör det här å det e så olyckligt när sådant händer...så tänk er för när era fyrbenta busar runt eller att man kastar pinnar till de, pinnen skadade henne och vid tungroten fanns ett  ca 15- 20 cm djupt sår, det va inte långt bort från kroppspulsådern...en olycka händer så lätt men man kan ju undvika dessa saker å leka med annat...bara en tanke...nu ska jag knöla in mig i duschen å gå ut med den fyrbenta en sväng...ha det bra å ta hand om er!!!

Tänker på er å krya på dig Delta...slirrepuss

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-07-24 10:18:00

tack så mkt för dom gulliga orden Kicki.

Ja fy bubblan för pinnar, aldrig aldrig mer nu.

Hon hade sån änglavakt återigen denna damen,huga!

Blir nog svårt med en jättefight om Lp2 nu :)

Hoppas vi syns snart, så jag får pussa på kossan, om inte annars när det e dax för parning igen.

Massa kramar

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-25 00:35:04

Just av den anledningen har jag aldrig hållt på med att kasta pinne till Snigel- Kan ju som du skrev sluta riktigt illa;(



Skönt att allt gick väl i alla fall;)



kram

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-25 00:36:09

P.s Hoppas du mår lite bättre och att värken snart tar långledigt igen;)



kram

Postat av: Maria B

Publicerad 2009-07-25 08:47:19

Go´morron!



Hoppas det är bättre med Din värk idag och att Du får njuta av det vackra vädret utan värk & elände.



Tittade in på Din nya fotoblogg igår. Speciellt gillar jag två fotografier. Bilden med röret & vattendropparna ger en så härlig känsla - med det kalla röret mot det varma & några sköra vattendroppar. Jag gillar den bilden starkt. Har tittat på den ett antal gånger nu & den ger samma goa känsla varje gång!! Bilden med lyftande svanen är också kanonbra med fart i bilden.



Må så gott & Ha en braaa helg!!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-07-25 10:18:41

vi kastar aldrig pinnar som tur är. riktigt läskigt det där.

Hoppas delta blir bra snart. och att DIN värk försvinner.

Postat av: Mita

Publicerad 2009-08-02 10:39:58

Ohh vad läskigt, men vi kastar ALDRIG pinnar till kineserna, möjligen en glasspinne...

Postat av: simone

Publicerad 2009-08-02 10:58:25

gud vilken söt hund! :)

krya på dig!

Postat av: Sanna ,

Publicerad 2009-08-02 11:08:37

Desamma :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-02 11:14:25

vad tycker ni?



http://isabellaaaa.blogg.se/2009/august/utkast-jag-alskar.html#comment

Postat av: Bröllopsbloggen

Publicerad 2009-08-02 11:28:23

Uhhh de lät lite läbbigt.. man tänker inte att kasta pinne ska sluta illa..

men så är det väl med allt här i livet...



vädligt fin blid på din vovve iafall

Postat av: carro

Publicerad 2009-08-02 11:41:26

gud så cool blogg du har :D allt bra med dig idag??



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela