Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Träningen går trögt

Publicerad 2009-07-14 09:47:27 i Allmänt,

...var ute å gick en 45 min å försökte träna en stund på klubben, har egentligen ingen riktig lust å det känner ju Annie av på en gång...jag va i en annan värld å hon i sin nyfikenhets värld...va väl uppe ca 20 min men insåg att det bara va å lägga ner...varken hon eller jag ville ju. Sååå den här tävlingen i lydnads2an känns inte så aktuell just nu...känns som att vi skiter i den. Ja, kära vänner ibland så e livet i dur eller moll...jag vet fanimej ingenting längre vad jag vill med mitt liv....gick förbi ett gäng idisslande kossor nu på morgonen....de såg ut att ha det väldans skönt där i gräset...det vore kanske nått!! =P...näpp...skrivandet går lika trögt som jag själv känner mig så ha en underbar dag å ta hand om er!!!...kramelikraaaam.
Har förresten lagt upp lite foton i fotobloggen

Halvmogna körsbär med regndroppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela