Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

TACK John...

Publicerad 2009-07-16 15:53:23 i Allmänt,

...för allt du gör för mig!!...på lördag så ska jag ju få åka till Kolmården å få träffa dessa underbara Vargar...det blir jag och Johns syrra Gisela...hon fick det i 50 års present å jag fick den i för tidig födelsedagspresent av älsklingen!! <3. Ska bli sååå kul!!!...John ringde å sa att vi kan åka till Gräsö på söndag-måndag  till min underbara son, ska förhoppningsvis få träffa min fina Lina med!!...Vi skulle egentligen ha åkt upp till Linus den helgen jag fyller men nu så fick John veta att han ska jobba den helgen han såg att jag blev besviken men ordnar det till det bästa ändå!!...Åhhh längtar...vill bara krama om mina små...flåt Linus å Lina ni e ju snart 23 men ni e mina små iallafall!! =P....humöret steg ytterligare till det lite mer gladare hållet....stackars John...han får stå ut med mycket när det gäller mig =/....ha det bästaste å mängder med "grupperi"kramar till den som vill ha!! =D

Raringen



Stumpan

LinslusenLajnus

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-16 22:37:12

<3 Vilket fint inlägg<3



Blir glad i hjärtat då jag läser det.



Tack fina



kram

Postat av: linus

Publicerad 2009-07-17 01:09:20

ses på söndag :D

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-07-17 18:34:56

Så skönt att läsa, att du har en massa skoj att se fram emot!<3

Hoppas ni får det bra, skippa vantarna bara.. ;)



Ses nästa vecka, om jag överlever Grönan imorgon..eller att köra i Stockholmstrafiken..hehe..spännande på flera vis det här!



Massa stora kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela