Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Solen skiner...

Publicerad 2009-07-13 10:36:25 i Allmänt,

...och vi har varit ute i två timmar och bara njutit av både solen å värmen....18 grader hade vi nu på morgonen å det e bara sååå skönt, värken blir mindre påtaglig och humöret åker upp en liten bit på skalan!!. Idag blir det kanske lite träning men vet inte riktigt ännu...annars så kör jag här hemma!. Vi har kommit med i en tävlingslydnadskurs å det ska bli sååå kul, med start i augusti...spännande, de som håller i kursen tävlar på väldigt hög nivå å bara stå å titta på de när de tränar e heeelt fantastiskt...man bara står å ler när man se hur samspelta de e med sina hundar OCH framförallt att de verkligen har kul på planen!!!...ska ta å peta i mig en mugg med kaffe...å så lite frukost kanske...har varit dåligt med fotandet pga att kameran e trasig å inte så lite heller.....kameran hängde bara på axeln å jag var heeelt oförberedd på detta så den for i gatan, objektivet blev skevt å gick sönder i gängorna...kameran ville inte heller zooma in på lite längre avstånd...har nu en lånekamera som jag inte alls känner mig bekväm med men idag blev det några foton iallafall...kramiz å ha det bästaste!!!

kärlek

vattendroppar på blåklocka

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-13 13:56:35

Aha det är du som tagit solen...passa på och njut för imorgon vill jag ha den =)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-13 14:30:17

nej jag vill ha den kvar här!!!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-13 20:42:37

Skönt fina Sol att du mår lite bättre;) Vilken bild på bloklockan! Även om du inte känner dig bekväm med kameran så kan du i alla fall hantera den! Big times<3



Ja, samspel med sin hund- obetalbart<3



kärlek

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela