Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Man slutar...

Publicerad 2009-07-14 11:20:34 i Allmänt,

...aldrig förundras över människor å deras beteenden, det är väl därför jag älskar mina djur så högt. Deras kärlek är villkorslöst till 100%... människor kommer å går utan att tänka på hur deras beteende sätter sina spår både positiva och allt för ofta negativa...tilltron till människor man trott sig haft en bra relation med visar sig va något helt annat...men man ska väl lära sig något utav det...kanske bli jävligt egoistisk och bara tänka på mig själv...jag har lagt en del sk vänner på hyllan ett flertal ggr, det har varit jävligt tufft för jag har ju ändå tyckt om dessa människor väldans mycket, men när vänskapsrelationer suger för mycket då funkar det inte för mig...det är inget som hänt just nu men jag sitter å funderar på varför saker å ting händer, varför jag mår som jag mår just nu...det är mycket som spelar in å bära saker inom sig är ju inte heller bra men i dagsläget finns det ingen som jag vill öppna mig för...och det är här som dessa människor ramlar in...de man försökt hjälpa å stötta så gott jag har kunnat å sen puts väck när jag själv står där å försöker få rätsida på saker å ting, då finns de inte kvar...det är här man inser vad äkta vänskap betyder å tyvärr så finns det ingen sådan vän i mitt liv...kanske beroende på mig ellert oxxå inte... P:S Menar inte att jag e guds bästa barn gällande vänskapsrelationer, jag gör mina klavertramp jag oxxå.D:S

två sjusovare

Kommentarer

Postat av: Trollpackan

Publicerad 2009-07-14 14:21:23

Mm...energitjuvar ska man akta sig för;)

Men som du säger...man är ju två, så man får väl vara lite uppmärksam på vad man själv sänder ut så att säga.

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-14 14:58:51

Visst e det så..allt e inte svart eller vitt utan det finns ju alltid två sidor av saker å ting å det här e min känsla sen kan andra uppfatta saker å ting på sitt sätt

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-14 23:25:32

Fina VÄN;) Vänskap är nog bland det svåraste som finns. Enligt mig då;) Men jag tror det är sunt att växa ifrån en del av sina vänner. Man utvecklas, erfar, prövas och slits som allt annat.



Att uppleva riktig, ärlig, rak vänskap är en ynnest- Och det är få som verkligen, verkligen har den.



Jag har två. Det är massor! Sedan har jag dig Sol<3



Du är min vän här i den stora, vida, cybervärlden;)



kärlek

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela