Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lusten tryter...

Publicerad 2009-07-30 15:10:00 i Allmänt,

...med fotandet...känns inget kul när min kamera e på lagning, mitt bästa objektiv stöp ju i backen å gick sönder... lånekameran e väl rätt ok men det känns ändå inte som att fotona gör sig som jag vill att de ska göra med i mina ögon sett "fel" objektiv....hmm...skit samma, lusten kanske kommer tebax med kameran sen inte vet jag...var ute å körde rutan, apporteringen med mycket tugg...faaan oxxå...bara å börja om från början med den...rutan gick över förväntan...inkallningen med ställande går rätt ok...nu när jag inte kör med handtecken OCH kommandot så blir hon lite osäker så det får vi traggla på mer...annars e hon en underbar hund å träna med <3...saknar mina ungar så grymt mycket just nu...kanske för att jag känner mig lite låg men vet inte varför...nåja...sånt e livet...upp å ner i bergådalbanans fart!!!....tjingeling å ha det bäst!!!

Himlen har så ofantligt många vackra skepnader

Kvarnen i Stora Mellösa, sen kväll

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-30 20:58:43

Tack söta för den fina kommentaren, Cha-Gall ger dig en slickepuss...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela