Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lite fina foton...

Publicerad 2009-07-29 09:42:00 i Allmänt,

Här skulle jag vilja bo i pappas föräldrahem...det andas lugn å harmoni å en trygghetskänsla som inte riktigt går att beskriva...

Vackert

Lien å fågelholkarna har så länge jag kan minnas
alltid hängd där på väggen!!!

Den otroligt vackra dörren

De vita Fingerborgsblommorna gör sig fint mot det röda

Rudbeckian e en av mina favvoblommor, ser ni den lilla fjärilen?? eftersom jag
inte har min kamera så kan jag inte få till den riktiga närbilden men den blev
rätt ok ändå!!

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-07-29 22:31:17

Det ser verkligen idylliskt ut, förstår att du skulle vilja bo där, jättefint!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela