Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känner mig lite...

Publicerad 2009-07-09 10:19:25 i Allmänt,

...bättre till mods nu efter 1,5 timme ute i regnet...fick trevligt sällskap av Mikaela och Sollan...kan tycka att det e mysigt att gå i regnet å bara "filosifera"...mycket saker som man går igenom både när det gäller privata saker å annat......livet e för kort för att lägga energi på sånt...har tillräckligt med mig själv å andra runt omkring mig att fundera på. Har bestämt mig ang operationen, den blir inte av oavsett vad andra tycker...min läkare va inte direkt förtroende ingivande när han först skickar ett mail till min läkare på smärtenheten och skriver att det är en väldigt riskfylld operation, till mig så är han mer nonchalant ang den...jag ska gå en rehabutredning i 8 v med start v 40, jag har stora förhoppningar ang den och hoppas att den leder framåt mot målet att kunna börja jobba...ha en fortsatt bra dag!!! =)

Snart bär det av till vargarna, den 18/7...ser jag fram emot =D

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-10 15:54:06

Du fattar det bästa beslutet. Det är du som ska leva i din kropp och det är du som får ta alla konsekvenser om något hade gått fel vid en operation.



Jag tycker du är stark!



Hoppas rehabutredningen visar dig vägen och att du finner det du söker i livet- Sluta aldrig fota bara;)



kärlek

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-10 16:45:57

Tack vännen...det känns så osäkert och när läkaren skriver en sak till min läkare på smärtenheten och bagateliserar riskerna inför mig...då finns inget förtroende... kameran e trasig så det är lite dåligt med det just nu även om vi fått låna en annan tills vidare...<3 å tack för att du finns

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-07-10 23:21:16

Du måste väl kunna göra operationen längre fram ifall du skulle ångra dig. Du kanske behöver lite mer tid på dig att tänka igenom allt och kanske få lite mer fakta och information. Jag förstår att du känner dig tveksam och det är ju bara du som kan fatta beslutet.

Kram!

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-11 09:31:11

Ska du till Kolmården och träffa vargar???

Det måste vara döläckert att gosa med en sådan "vovve"



Kram på dig

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-11 12:54:22

Ja, Hillevi det går att göra den senare när jag känner att det kanske är enda utvägen å visst det ska bli jättekul att åka till Kolmården...en timme får jag spendera tiden med dessa underbara djur

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-11 20:16:14

Glöm inte kameran när du åker dit;))



kramarom dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela