Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Det gick suuuperbra...

Publicerad 2009-07-18 12:11:00 i Allmänt,

...på träningen idag...rutan funkade klockrent första försöket...och då...då skulle jag sluta men nog fan måste man prova igen...gick mindre bra den gången men det funkade. Hoppet gick oxxå sååå bra...hon vände upp själv efter hindret och hoppet tebax gick oxxå så bra, ställandet vid inkallning fixar hon galant...blir verkligen ett stopp direkt....sen har vi sneda sättanden som vi måste fila på rejält men det e jag som belönat vid kanske lite för slarviga sättanden innan vilket e helt oacceptabelt!!....sååå nu e det det mest kuliga som väntar...vargarna!!!...yessssss....spänd av förväntan!!!

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-19 13:45:19

Någongång måste vi träna tillsamans- Du får lära mig rutan;)) Har aldrig lyckats bra med den;))



kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-20 18:42:32

klart vi kan träna ihop, skulle va sååå skoj!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela