Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Det går bättre...

Publicerad 2009-07-21 09:47:10 i Allmänt,

...å bättre dag för dag, Kicki å jag var uppe på klubben vid 8 å körde igenom en del moment...jag körde hoppet, gick jättebra förutom ett snett sättande, rutan körde jag två ggr å två klockrena sändande å ställande...waow...sen det fria följet kan ju funka much better men jag e bara sååå glad att de här svåra momenten börjar sätta sig, e ju inte sååå långt kvar till tävlingen...hua...eller vi har till den 26 augusti på oss...här kommer lite fler foton från helgen!!!

Visst e de väl vackra?!?

jaaa...klia meeeera

lite lek med varandra!!

Linus och Andreas i baren

Linus lite lagom glad när det började droppa in folk när han äntligen
fick sitta ner å äta...den blicken säger väl allt!!! =P

Fick hota Linus för att få med honom på foto...finns en rosett som
jag kan hota med att berätta om men det e en heeelt annan historia
och den förtäljer vi inte här lr Linus...=P....Närå så svårt va det inte å
få med detta gossebarn, han e en riktig fotonörd han med!!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-07-21 18:37:41

Ja säkert värt pengarna men man ska lyckas övertala den andra i regeringskansliet att man är värd detta :P



Sonen din såg verkligen road ut över att bli fotad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela