Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Det blev bad...

Publicerad 2009-07-16 12:14:23 i Allmänt,

..idag med för de fyrbenta... å Mikaela kan man inte beskylla för att va badkruka....MEN jag badade iallafall fötterna!! =P
Det var inte lika varmt å skönt idag men gott tillräckligt för att vi skulle va där i några timmar. Idag blir det mest till att plocka undan å stöka runt här hemma....min fina lilla fyrbenta hittade naturligtvis människoskit å rulla sig i när vi precis skulle till å åka hem....urk...så jävla äckligt när folk skiter vid badstranden...ännu äckligare e när fröken madame ska rulla sig i eländet oxxå...men nu ligger en nybadad hund i sängen å surar, e inte lika kul å få bada i badkaret efteråt!!...ha en skön dag!!

Min vackra blöta hund

Sollan badade oxxå

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-16 22:38:25

Dit skulle jag vilja åka! Var ligger denna fina sjö?



kram

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-16 22:40:14

Oj, mitt förra inlägg kan läsas fel inså jag just, så jag gör om;))



Jag menade bara att själva sjön verkar så fin, att sedan folk skiter på stranden är ju bara för vidrigt;((



kram fina Sol

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-17 08:22:47

hej sniglon!!

Den ligger en liten bit utanför Linköping, man kan åka genom Tinnerö s¨e det inte alls långt därifrån...får ta med dig och Snigel dit!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela