Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Annie lägger...

Publicerad 2009-07-23 14:36:33 i Allmänt,

...in en protest här...matte e en riktigt elak en, hon klipper klorna OCH badar mig i badkaret inom loppet på en halvtimme...Tvi vale...för denna människan!! =P...som motattack så har jag rullat runt å ställt till ett riktigt kaos i mattes så fina nybäddade säng!!...TACK för ordet, nu ska jag ställa till med alla mattorna oxxå så det blir ännu mer surt för henne...MEN jag vet ju att hon oxxå ska dra igång det läskiga snabelmonstet snart!!...suck...stackars mig!! =(

Bada ute i sjön e MYCKET bättre!!*L*

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-07-23 22:00:59

Precis så gör Bamse också när han har badat, han snurrar runt i sängen och springer runt här som en liten galning tills han har blivit torr.

Kramis!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-24 07:11:24

ja, de e roliga de små liven!!!kramiz

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-25 00:33:10

Lol;) Det där känner man igen! Underbart med hund ibland;))



kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-25 16:00:41

Det e allid kul med hund men mindre kul när de rullar sig i skit som min lilla fröken gör mellan varven!! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela