Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Åkte upp till...

Publicerad 2009-07-22 08:37:49 i Allmänt,

...klubben för att se om kopplet fanns kvar där men icke sa Nicke...faaan oxxå...sååå typiskt mig å lägga ifrån mig saker å sen glömma att ta med mig dessa!!!...andra gången jag lägger bort ett sånt koppel, nu va inte halsbandet avtaget som förra gången!!...hmrf...jag letade som fan efter ett sånt förra gången jag slarvade bort det...ett smalt läderkoppel 180 cm...de e tydligen svårt att få tag på dessa...men men så länge jag inte slarvar bort mig själv eller Annie så får jag väl va nöjd! =P...träningen gick sådär idag, körde rutan och hoppet...idag känns det inte som det sitter alls som det gjorde igår när vi tränade...skit oxxå...berg å dalbana i träningen gör mig så jäkla nojjig inför tävlingen...suck...nåja...det e ju inga större världsliga problem så vem bryr sig mer än jag?!?*L*...på lördag blir det en tatuering å se fram emot...sen får vi se när indiankvinnan gör entre´på min arm...blir när plånboken tillåter det...så gott folk have a nice day!!!!

Denna indiankvinna ska pryda min arm framöver, nu blir det kidsens
namn och ev födelseår

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-22 19:37:07

Inte va ledsen fina SOl, du vet ju att träningen kommer funka nästa gång;) Vissa dagar funkar ju det bara inte- Du litar ju på Annie, och du vet att hon presterar när det väl gäller<3



kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-22 19:56:32

jo, jag vet ju det men det e så många nya moment att träna in...tack vännen

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-07-22 22:14:17

Ni fixar den där träningen galant..kommer tävlingen vara i Linköping?

Får vem som helst komma och titta?



Säger..eller skriver, som Sniglon, hon är ju duktig när det väl gäller!!!



Massa kram!!!

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-23 09:56:19

Den tatueringen kommer att bli fin....som du

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-23 11:44:47

TACK Mita!!!, de va gulligt skrivet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela