Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Så glad...

Publicerad 2009-01-24 17:23:55 i Allmänt,

...jag e idag...Waow vilken förmiddag jag och Annie hade på klubben med Elin och Zamba, hon e oxxå en rottis och Annies absolut bästaste lekkompis. Vi tränade brevid varandra för att ha riktigt tuffa störningsmoment för tjejjorna och de fixade det galant!!!!. E såååå jävla imponerad av tjejjorna eftersom de inte får leka tillsammans som de brukar...har seglat runt på små moln efter detta!!! =P... Ett S T O R T grattis till Annies uppfödares tik Delta som fick två små killar i torsdags, efter lite strul så slutade det lyckligt!!


 Zamba och Annie på Tinnerö

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-24 17:57:06

Roligt att se att du är på banan igen. I alla fall med Annie.

Jag tänker på dig.

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-01-24 17:59:15

Hej gumman kul att se att du är glad igen.



Sköt om dig

Kram Gittan

Postat av: linaa

Publicerad 2009-01-24 21:26:27

Hej Heeej! Du har en utmärkelse att hämta på min blogg ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-25 15:27:27

ja visst var d duktiga :-) ja var grymt impad. Åh vad duktig du o Annie har blivit. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela