Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu har vi...

Publicerad 2009-01-08 12:19:18 i Allmänt,

...varit ute å tränat en stund med Jonna och Svante...gick riktigt bra idag med!!...så nu ska dessa jävla fötter få sig en omgång i riktigt hett vatten...kunde fötter skrika så skulle jag få en jävla utskällning som ger mig ut å tränar med Annie =P Men va fan ska jag göra???...pallar inte med det här snart... vad e meningen med detta????...tror ALLTID att det finns en mening med ALLT som händer även om man inte kan se det just här å nu...MEN nu vetefaaan vad meningen ska va med detta!!!...ska jag lära mig att gå på händerna kanske?!?...hmm...ja vem vet...varken du lr jag antar jag!!!... Men men fick en härlig stund på klubben med träningen så de får jag väl "suga" på en stund...tjingeling för en stund...kram alla som vill ha en!!!*L*

 så här trött e Annie efter träningen!!*S*

Näe, kudden va inte tänkt till Annie, den skulle
jag ha...såå bortskämd e hon inte med egen kudde (än)!!*L*

Kommentarer

Postat av: linus

Publicerad 2009-01-08 13:15:03

kör du slut på stackarn =P

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-01-09 10:20:16

Vet du väl min son...kör slut på alla när jag väl känner för det!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela