Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Näe, här blir inte mycket...

Publicerad 2009-01-21 15:32:54 i Allmänt,

...skrivet för min del...e rätt låg just nu...har börjat med tre nya mediciner som gör mig till en zoombi...kan inte sova och är som skrivet mer levande än död känns det som...jag FÖRSÖKER iallafall kika in och läsa era bloggar...e ju trots allt rätt nyfiken över hur det går för er...Imorse när jag var ute med den fyrbenta hörde jag fågelkvitter...va nästan så jag fick vårkänslor!! =P...men det dröjer nog ett tag till...kramelikram alla fina...


 Så vansinnigt fånig du e matte vill inte va med på foto!!
Min underbara lilla gammgubbe

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-01-21 19:02:28

Tråkigt kompis att du mår dåligt, hoppas du kommer igen snart. Håll ut och kämpa på för jag vet att du kan. Kramiz du fins i mina tankar.

Gittan

Postat av: linus

Publicerad 2009-01-21 19:09:31

han saknar ju mig missen :D

Postat av: Snigel

Publicerad 2009-01-22 14:05:34

Känn ingen bloggpress fina du! jag är likadan som du just nu, läser men fokuserar väldigt på min egna friskprocess, som du;))



Kärlek Min Fina Sol

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-01-22 16:01:35

TACK mina fina vänner...japp känns som jag åker berg å dalbana i känslorna just nu...

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-22 22:14:20

Kämpa på glöm inte bort att leva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela