Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp nu ska det hända...

Publicerad 2009-01-13 11:57:41 i Allmänt,

...nått på "matproblemsfronten"!!. Var på första mötet lr introdutionen för att gå med i gruppen för oss som svullar i oss maten utan att tänka, vi bedövar våra känslor med maten...och DET MÅSTE JAG FÅ HJÄLP MED!!!. Det kändes jättebra...vi va 7 st i varierande åldrar...Vi ska använda en bok som heter Övervikt handlar om känslor skriven av Lisbeth Stahre...har bara ögnat igenom den men den verkar jäkligt bra!!!...Ja, det känns som en liten ljusglimt i tillvaron...och TACK H för dina värmande ord i min blogg....några positiva rader från vem det än må vara kan betyda så otroooligt mycket...och icke att förglömma...även Vildvira å fina Sniglon har gett mig fina värmande ord på vägen...Det här med bloggandet har från början bara varit en kul grejj...men idag så har det blivit så mycket mer...de fina människorna som jag mött här i cybern...som BRYR SIG OM...trodde inte det var sant...men så är det!!!....ja, idag ser det lite ljusare ut trots den här förbannade värken...blev så glad över den här introduktionen för den gav mig otroligt mycket...ett hopp om att jag kanske kan börja äta utan att blanda in mina känslor i maten...bara det känns sååå stort!!! kram till er alla underbara där ute i cybern!!!


 Lääängtar till våren!!

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-01-13 15:26:44

Åh, du är tillbaks =D

Kuuuul!

Hoppas det blir braaa nu då, positivt att första intrycket va bra,det brukar vara ett gott tecken!

Håller med dig helt om det här med bloggandet, min blogg har "fört med sig" människor, som är SÅÅÅ viktiga för mig idag..



Kramisar

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-01-13 18:41:32

Ja det är kul att du verkar må "lite" bättre igen.

Du det är ju bra att du har alla fyrbenta och två benta älsklingar omkring dig dagligen.

Kramiz Gittan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela