Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag vill inte...

Publicerad 2009-01-29 11:15:29 i Allmänt,

...men vi måste...kan inte ha kvar vår sommarstuga som jag bara älskar att få vara vid!!...Idag ska vi flytta ut våra grejjor så det känns så tungt, men det funkar inte ekonomiskt...hyran e på 12000 om år och vi får stå för allt som går sönder i stugan eller om något måste ordnas...TYVÄRR så hade de förra hyresgästerna en förkärlek till silvertejp...japp...ALLT!!!...från vattenslangar till golv...känns ju inte så kul att få börja om med allt sånt och få bekosta allt själva. Men men....jag har fina minnen därifrån så jag får väl plocka fram dessa mellan varven...har varit ute i 1,5 timme med Annie i Tinnerö...såå skönt och man hör fåglarna börjar kvittra...ljuvligt!!!...Näpp!!...straxt e gubben hemma...ska väl fixa till mig lite innan vi ska iväg...kramiz å sköt om er!!


 Stugan mitt ute i ingenmansland

En del av den stooora tomten...

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-01-29 18:34:35

Ja jag förstå att det känns. Skulle känna samma sak om jag var tvungen att lämna Tallebo. När jag kommer dit får jag ro.....i min rastlösa själ.

Gittan

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-01-29 19:56:56

Hej kicki ! kul att höra från dig, efter alla dessa år. Du är dig lik ser jag , du ser inte en dag äldre ut sen jag såg dig.Hoppas du har det bra!!



Kram Gunnel och Krister

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-29 22:35:19

Aj då..förstår att det är trist att lämna det..suck

Det är ju lite drömmen att ha ett ställe för sig självt någonstans låååångt ifrån..



Bamsekramen..å du, det va fasen va målinriktad du är med Annie, hon måste ju snart va världsbäst!! Kul!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela