Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vet inte hur....

Publicerad 2009-02-13 09:27:55 i Allmänt,

...jag ska ta ställning till en operation i nacken...törs jag??...vill jag utsätta mig för riskerna??...vill jag leva med den här jävla värken resten av mitt liv???....Mitt svar till ALLA tre frågorna e NEJ!!!!!!....kluvet som fan med andra ord....tog mig ett rejält återfall med den här jävla maten igår....åt konstant en jävla massa mackor, glass, kakor etc etc....listan kan göras låååång! "suck"...ställde mig frågan heeela tiden om det skulle bli bättre med mitt frosseri och återigen så kunde jag konstatera att det inte skulle bli det...känner mig som en motsträvig unge som vet och kan själv vid typ tre års ålder, men JAG e ju förfaaaan 43!!...ja det var mycket olika känslor igår glad för att få veta att det finns fel som gör att jag mår som jag gör men operationen hade jag inte tänkt på att det kunde bli...näpp nu ska denna gammtacka ta å pallra sig iväg till gamlingarna på hemmet...kanske ska söka mig en plats där?!? =P... Lyckliga ni som e fullt friska och kan göra saker som ni bara älskar att få göra...jag utbildade mig ju inom trädgård för bara 4 år sen för att jag NU ville satsa på mig själv, att få jobba med det som alltid har varit ett stort intresse...fick oxxå jobb inom detta men fick tacka nej pga min skitvärk...Jag skriver inte detta för att jag e avis mer för att man kanske inte tänker på att vara tacksam för att man har en kropp som fungerar och man kan göra saker som man vill....ta hand om er alla och fundera på vad som förgyller just din tillvaro...ibland behövs det inte mycket men som vi oftast tar förgivet!! kramiz alla goa fina människor


Du och jag = VI

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-13 12:31:13

Gumman! Om du ska operera dig så kommer jag med en blomma på sjukan och hälsar på.;)) Ett stort beslut för dig att ta, allvarliga saker. Blir så ledsen av att läsa om din värk. FAAN!



Men, vilken bild, jag fick nästan tårar igen;!



Vi finns här för oss!



kramar om dig massor



Sniglon

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-13 13:51:58

TACK jag vet det min fina...VI finns för varandra och det gör skillnad!! kramiz

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-13 20:35:52

Vikken unerbar bild mammi om jag kommer innan snön e borta vill jag göra en likadan fast me dig o mig för du & jag är oxå VI!

älskar dig!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-13 21:24:13

Jaa!!...visst e VI. du, jag och Linus= VI

Postat av: Elin

Publicerad 2009-02-14 10:24:21

Jag tänker på dig Kicki, vilka jobbiga beslut du har framför dig. Men du är stark och tillsammans med alla vi som stöttar dig så kommer du klara det här. Å framförallt med sötgöta bredvid dig så är du oslagbar.



Stor puss å kram från oss å en extra kraaam idag på alla hjärtans dag.

Elin, Delta och Rune

Postat av: Sussie

Publicerad 2009-02-16 12:44:57

Naaaaawwwww va fin bild!

Puss på er

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-02-17 20:18:03

hej kicki! det gör mig ont att höra om din värk, jag har ju en nacke som värker dag som natt i dag ringde min doktor att jag ska göra en

mr på ländryggen som dunkar o slår .Men du är ju så ung ännu , men det är alltid svårt att ta ställning till operation, men läkarna är ju så duktiga nu för tiden, det kan ju vara skönt att bli av med värken. Det där med maten känner jag igen, gör lika själv ibland (ofta) på kvällarna när jag är själv, sen får jag ångest , för jag har ju diabetes också! Jag ska ju verkligen sköta mig!men men det är inte så lättalla gånger när rasrlösheten o ågesten slår till. Det är bara att försöka om o om igen , till slut kanske man lyckas.Det tror och hoppas jag att du gör!Du kan väl höra av dig ,så jag får höra hur det går med nacken. Hoppas verkligen det blir bra! kram Gunnel



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela