Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

"Suck"....

Publicerad 2009-02-06 15:06:30 i Allmänt,

...min lilla "Sötgöta" blev inte avv med dränaget idag som det var tänkt...faaan oxxå!!!...men jag misstänkte det för den "lilla" fröken hade smugit sig upp i min säng inatt utan att jag märkte nått...haha...måste ha sovit som en stock å det hör ju inte till vanligheterna...men men...hon hade legat i fotändan och sovit å i morse vad det väldigt kladdigt i sängen från dränet. Ska tebax på söndag igen....det här e jobbigt för henne, hon e ju van att få springa lös och att vi e ute ett par tre timmar varje dag å går...har försökt att köra lite träning iallafall medans vi e ute runt kvarteret och vattentornet så hon får någon stimulans med skallen iallafall...å då menar jag ingen värstingträning, bara typ att hålla kontakt under fotgående...vändningar etc...hon VILL verkligen busa å fara omkring, märker inget alls av hennes dränage eller att hon e skadad...Hon försöker tillåmed få igång Casper och honom busar man INTE med, det har hon fått erfara vid andra tillfällen!! =P...men vad gör man inte för att få busa liiiite iallafall!!...Det är iallafall hopp om att fröken kommer att bli heeelt återställd men det kommer att ta tid och den tiden måste det få ta oxxå...hoppas att hon slipper dränet på söndag iallafall!!!...japp de va allt om min lilla "Tuffla"...ja kärt barn har många namn!! =)


Sova ihop kan de göra iallafall!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-06 18:59:45

Snigel hälsar att hon tog ett extra ben på hundfiket idag, och tänkte på "Tuffla"



Ha en riktigt fin helg, min SOL!



Kärlek

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-06 20:41:09

Tack min vän...hälsar henne det...hon slickar sig om munnen och tackar!! =P

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-07 10:12:59

Men va skönt ändå att hon inte är påverkad i heeela sig, att skallen ändå är pigg!



Cool bild förresten, ser ut som att hon nog tycker sängen är "hennes grej" lite..ler

Casper..är det katten då alltså?



Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-07 13:50:04

Japp, de e den fyrbenta lilla killen

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-08 09:21:41

håller tummarna för att det är bättre me kossan idag! älskar er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela