Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skit oxxå...

Publicerad 2009-02-02 11:33:52 i Allmänt,

...nu ligger det en nyopererad Annie i sin bädd och e rätt utslagen. Var hos veterinären halv sju i morse, tyckte att såret var fint och hon visade ingen tendens att ha ont MEN...det var inte så bra som jag trodde så hon blev kvar och fick sövas ned för att kunna sätta dränage och göra detr fint...Usch va läskigt det såg ut när jag hämtade henne. Hon låg ner å när hon reste sig upp kom det en del blod ur dränet...jag e ju lite "blödig" för sånt här...men men Annie mår bra nu om än att hon e trött...men vem skulle inte va det!!...Nu e det bara att ta det lugnt och hålla henne ren och fin kring såret och dräneringen...ska tebax på fredag så håll era tummar för att hon e på bättringsvägen då...tävlingen känns rätt långt borta nu och det handlar ju om att lilla fröken ska va fit for fight först innan vi ens tänker tanken om tävlingen!!...näe, ont i skallen har jag å de e väl spänningen som släpper nu antar jag, ska inta ryggläge en stund för att sen ta ut den lilla fröken på en runda runt kvarteret...ha de bäst å håll tummen så hon blir heeelt bra igen!!..kramelikraaaam


Lilla skruttan!!

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-02-02 18:42:50

självklart håller jag tummen för att ska gå bra...och som du själv skriver så är det ju att Annie blir bra.



Kram på er båda...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela