Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skäggiga damen...

Publicerad 2009-02-26 08:41:38 i Allmänt,

...ja det kunde ha varit jag MEN nu kan man ju vaxa bort sånt å de ska jag göra idag...det gör sååå inih.....e ont på överläppen men hakan går bra...idag ska jag även fixa mina ögonbryn hos Lyly...har låtit dessa växa ut å de har varit döjobbigt...visst e de här världsliga problem!!??!! =P...haha...inte mycket!!!*L*....det e väl det enda jag unnar mig å slippa se ut som denna skäggiga dam...Igår va jag på möte på klubben...det gav en del å jag ska nog anmäla oss till sökkurs...vet inte så jättemycket om det men de ska iallafall leta upp tre figuranter som ligger gömda...kan nog bli riktigt skoj om jag kommer med...lydnaden känns bara såååå tråkigt nu för fröken, INGENTING funkar som varit så klockrent innan...."suck"...men hon fäller nu så in i bomben mycket å de tyder ju på att löpet e i antågan om ett tag, ibland har hon blivit totalt viljelös vid löp å ibland märks det knappt nått på henne, vill verkligen att hon ska va igång nu eftersom vi e anmälda till lydnadstävlingen den 4 april. Imorgon ska lilla fröken ögonlysas på Valla...får hoppas att det inte visar något...hennes syskon som e lysta har inte haft några fel så håll tummen för att fröken oxxå ska va felfri...näpp...nu e de dax att gå iväg å fixa bort mustasch å skäggstubb!!! =P...kramiz å fyra av det där lilla leendet till de du möter...du får säkert ett tebax!!*L*


Taget vid Rosenkällan, mitt "andningshål"...här kan jag sitta
i all oändlighet å bara "filosifera" med Annie snosande omkring

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-26 13:07:06

..hehe..tyckte det stod "språkkurs"..

Fasen va spännande med spår..kul, skulle åxå vilja ha hund igen, särskilt när jag läser din blogg..suck



Har faktiskt åxå fixat brynen idag..dökinkig, va bara ett stort "Aj" hela jag..men det gör massor för hela uppsynen inbillar jag mig..å liiite skönt är det ju, mitt i det onda, att bara bli ompysslad..



Min dumblogg funkar inte av nån anledning..å som en sann beroendemänniska så får jag ju nästan abstinens..ler



Ha en bästaste dag gumman, å stor kraaaam

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-26 14:34:01

Ja det va första gången jag vaxade dessa men tyckte inte alls det gjorde ont!!!...Du får bli med å träna lite å som du vet så blir det ju valpar i sommar!!! =P....DU får komma hit å känna in dig på min lilla sötgöta sen så e du såld!!!L...ja jag inbillar mig att jag ser lite piggare ut nu när hon fixat till mina bryn...såg "nästan" ut som jag hade en xtra lugg när jag sparade ut dom!!L...kramiz du fina å hoppas bloggen kommer igång igen snart....får oxxå abstinens av att inte få läsa din!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela