Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Neurofysiologen...

Publicerad 2009-02-11 10:38:56 i Allmänt,

...var det dax för idag, hade inga funderingar kring detta...känns bara som att jag vill VETA vad det är för fel på mig... De höll på i över en timme med olika typer av mätningar av nerverna och musklerna...aj...va ont det gjorde ibland, har små plåster lite här å var på armar å ben, de stack med nålar för att se hur allt fungerade eller inte fungerade. Läkaren sa att mina muskler inte funkar som de ska, men att han ska gå igenom alla resultaten under veckan. MEN det kändes ändå skönt att få veta att de hittade fel, kanske låter konstigt men när man går så här länge och inte vet VAD som gör att jag har denna jävliga värken....då e det sååå skönt att få veta att det ändå finns något...som kanske kan åtgärdas på ett eller annat sätt...Så nu e det bara att invänta att få komma till Neurokirurgen... Nu så ska jag ta ut min lilla fyrbenta otåliga vän här för en genomkörare av träningsmomenten, åker upp till klubben en sväng innan det e dax för den största och roligaste biten i hemmet!!!....TVÄTTSTUGAN!!!...haha...näe det va ett urbota tråkigt skämt...näst efter disken e tvättstugan de värsta tänkbara!!. Men att gå i skitiga kläder e ju inte att rekommendera så det blir till att transportera sig ner dit, vare sig jag vill eller inte!!. Ett grattisfoto får du av mig idag Sniglon, vet ju inte hur man skickar dessa!!...kramiz alla fina människor!!


Älskar detta foto!!...grattis Lotta!!...här kan man sitta å bara njuta av den 
fantastiska  vyn å drömma sig bort !!

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-11 13:00:19

Tack finaste!



Födelsedagar är fina, när dom är "kravlösa";))



Du får en "kravlös"stämpel av mig i present;))



Tack finaste för gåvan, helt underbart vacker!



kärlek

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-11 14:12:58

ojoj..där hade jag åxå lätt kunnat fastna..vackert!!



Så skönt att de hittade fel då, jag fattar precis hur du menar..hur jobbiga diagnoser än är, så är nog ovetskap värre..

Hoppas nu att det är något som går lätt att rätta till..håller tummarna



Stor kram..å nu ska jag åxå ta itu med disk å tvätt..hehe..tack för tipset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela