Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mina barn...

Publicerad 2009-02-27 20:44:39 i Allmänt,

..har varit på sin farmors begravning idag, en dag som man inte direkt ser fram emot...de hade ingen direkt kontakt med henne men visst e det sorgligt ändå. Det drar ju upp en massa minnen, deras "bror" dog endast 16 år gammal i cancer å den känslan å de minnena dyker ju självklart upp igen....Vet att de va jobbigt för de...MEN som tur e så blev det bättre när de träffade all sin släkt på deras pappas sida...och TYVÄRR så e de väl ofta vid sånt som begravning som gör att man ses....visst e de tragiskt egentligen!!...Har tänkt på er idag mina underbara barn!!!...puzz å kramiz älskar er!!


Måste ju kompensera den förra bilden på Linus med denna som jag bara ÄLSKAR!!!

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-28 16:53:28



FY FAN den där bilden e SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FUL!

ta bort den fan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela