Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känner sån frustration...

Publicerad 2009-02-19 19:48:04 i Allmänt,

...över det här med F-kassan...nu när de har kommit igång med mina utredningar så sent som nästan två år efter min sjukskrivnings början....då ska de avsluta den oavsett om jag e frisk eller inte vilket e heeeelt sjukt. Nu väntar jag på att få komma till Neurokirurgen å väntetiden e ca 3 månader, å sen så måste jag bestämma om jag vill/törs göra operationen då e det väntetid på det oxxå...så har jag tur om jag nu ska göra den så blir det kanske i slutet på året...problemet e då att jag blir av med min sjukpenning den 1/1...rehabiliteringen tar ca 6 månader. Får liksom inte det här att gå ihop...då ska John stå för allt eller???....Det kommer att bli så att vi får bo på olika håll för ekonomiskt kommer det inte fungera alls...å hur jävla bra känns det då???...nu när jag har träffat en karl som jag verkligen vill leva med!!!...visst låter jag pessimistisk men jag måste ju ändå se till den krassa sanningen...Nu till något mer positivt...se denna underbara kompispussen!!!!*S*


Cornelia å Linda spejsar!!*L*

Å höll på att glömma "Viran"...G R A T T I S!!!
Med en enkel tulipaaaan(eller två) uppå bemerkelsedaaaaaan.....

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-20 09:59:30

FK= Planktonkassan! Idioter, hur tänker dom egentligen?? Inte alls!



Vilken tur att du la upp en så fin bild;) Svårt att vara arg längre;))



Tack för att du finns! Hoppas verkligen inte Ni behöver bo på olika håll. Detta är fan inte klokt- Såg Debatt igår, en stund, ang FK. Suck säger jag bara. I deras bedömning är ju ingen sjuk!



Kramar om dig vännen!...Mycket!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-20 11:37:49

morsan du får komma o bo här. jag med min feting lön ska försörja dig så kan john komma varannan helg o hälsa på haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela