Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Helt slut!!...

Publicerad 2009-02-23 17:20:30 i Allmänt,

...Tog med den fyrbenta ut till Tinnerö å gick runt i skogen, vi fick verkligen pulsa fram i blötsnö så jag blev helt slut...tänkte sätta mig å pusta men jag räknade inte med att jag hade en 43 kg retsticka med mig...Annie sprang runt med sin boll i munnen hela tiden, när jag stod å flåsa som en blåsbälg så tappade jag vanten å den lyckades hon få tag på, drog iväg med vanten å bollen rakt in i skogen...när jag äntligen fick syn på henne så stod hon å såg riktigt pillemarisk ut...brevid henne va en liten"uppbuffad" hög med snö...å under den låg såklart min vante!!...har inte varit så här slut sen...hmm...ja, sen Hjälmaren brann eller nått sånt!! =P...Så nu ligger en utslagen hjältinna i sin bädd å drar stock...Fick en sån fin utmärkelse av ELVIRA...blev sååå rörd...tack gumman den värmde riktigt gott i hjärtat, DU får ett lika vackert hjärta tebax för att du e såå otroligt stark å klok......kramiz alla goa fina människor


Fröken retsticka!!*L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela