Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fundersam...

Publicerad 2009-02-23 12:43:56 i Allmänt,

...över hur framtiden kommer att bli...vet att det inte e någon ide´att grubbla å sätta käppar i hjulen innan jag vet hur det blir...men det e sååå jävla lätt att snurra in sig i det negativa å springa runt runt i ekorrhjulet...MEN den 1 jan -10 så står jag ju utan en spänn från F-kassan..."suck" vet att det knappast blir bättre av att såsa ihop men det e fan inte svårt!!!...Blir lite moment 22 när jag inte får en lgh för att jag inte har någon inkomst å John kan ju inte ta över mina räkningar å lån...så är det någon som har en "lappkåta" lr nått å låna ut så ropa högt som faaaan...jag tar den direkt!!! =P. Skämt åt sido men det här maler som fan i huvet på mig och naturligtvis HUR jag ska ställa mig till operationen...Näpp...inget depp...byta om å åka ut till Tinnerö å "flanera" å rensa ur skallen!!!...tjingeling å ta hand om varandra...vi e alla unika på ett eller annat sätt...låt oxxå alla få visa sitt rätta jag utan att klanka ner på någon för det...kramiz


Kan inte låta bli att lägga upp fotona på min underbara...

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-23 22:23:58

1 Januari-10 !?

Alltså om 9 månader? Hur kan de ta ett beslut om det redan nu?

Men det hinner hända ganska mycket på den tiden, oroa dig inte i förskott..det blir ju liksom dubbelt då..Någon lösning kommer ju med säkerhet dyka upp..är ganska så säker där..:))



Kram kram bästa du

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-24 21:09:02

problemet e att oavsett hur det ser ut så tar sjukpenningen slut och som läget e så får jag eventuellt min operation i slutet på året och rehab e ca 6 månader

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-25 12:20:18

Min fina Sol

Kan bara ge dig en kram och säga att fan, det här är inte roligt. Kan man aldrig bara få vara och bli frisk i lugn och ro?? Man orkar inte kämpa mot dom när man redan är så dålig. Vi får göra uppror eller något. Tyvärr så verkar ju inte det hjälpa heller. Suck!



Men vi får trösta varandra och finnas här för oss;)



Kram Min KämparSol!



En Arg Sniglon som fräser runt i cybern och försöker i alla fall;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela