Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Alla hjärtans dag

Publicerad 2009-02-13 21:37:21 i Allmänt,

Till er ALLA som finns...som bryr sig om...som ger av er själva på ett eller annat sätt...som har gett mig otroligt mycket både här i cybern och in real life...ta emot detta hjärta...en symbol för min kärlek och tacksamhet för att ni finns....tänker inte stolpa upp era namn här för ni vet vilka ni e...en xtra tanke skänker jag till er mina fina underbara barn...LINUS och LINA...Laaav juu. Omtanke och kärlek ska ju inte bara ske en sån här dag utan jämt och ständigt, vi kan aldrig få för mycket av det....




Kommentarer

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-02-14 13:51:56

hej kiki ! hoppas du får en riktigt trevlig alla hjärtans dag! pyssla om dig lite själv idag . Här i huddunge är det 18 gr kallt så det gäller att hålla värmen. Många kramar från Gunnel o Krister

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela