Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vad händer här...

Publicerad 2009-12-28 08:39:27 i Allmänt,

...förutom valparnas framfart...min son kom hit dagen före julafton...e alltid så kul å få träffa honom!! <3...blev ju ingen "vanlig" jul här då man fick hålla sig i närheten av valplådan hela tiden, Annie e väldigt vaktig så Linus kom inte in till valparna förrän på juldan...med man måste ju acceptera deras rätt till valparna så han fick kika på avstånd...Linus åkte sen hem på Annandagen...har ju inte varit så mycket händelser här då man sitter inne å ugglar...John var borta hela dan igår så jag mer eller mindre satt i sängen brevid valplådan, lilla fröken tycker inte hon ska behöva ligga hos valparna några längre stunder...satte kompostgaller framför valplådan så hon inte skulle kliva ur men då hoppade hon upp i sängen å låg å kikade ner på sina små...igår pussade jag lillkillen på bröstet å blev nerkissad...haha...ja de kan de små liven de med!! =P...näpp nu ska jag ta ut fröken madam...ha det bäst å hoppas det nya året ger er det ni önskar!!



Här har fröken bäddat min säng å lagt sig till rätta!!*L*

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-12-28 09:05:38

Underbara valpar... =)

Hoppas de får vara friska och bli lika

vacker som mamma :)



Ha en riktigt god fortsättning / Kram Micke

Postat av: stina

Publicerad 2009-12-29 18:03:43

Det gäller att lägga sig till rätta, jag kan vända och vrida mig ett antal gånger innan jag somnar. Är förvånad över att hundar verkar somna så snabbt, tänk den som hade den sömnen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela