Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Utmanad av enkel stina

Publicerad 2009-12-03 09:39:42 i Allmänt,

3 saker som jag kommer ihåg som om det var igår:

När Linus och Lina föddes

När pappa dog för 10 år sedan

När jag träffade Annie första ggn


3 saker du ogillar:

 

Raketer och smällare med tanke på alla hundar å människor som regerar så starkt på det

Falska ryggradslösa människor

Julen

3 saker du gillar:

Träna lydnad med fyrbeningen

Skogspromenader

Fotografera

 

 

 

3 bloggar du följer dagligen:

Mitas plats

Stinas

Mina barns såklart å fler därtill

 

3 låtar du lyssnar på mycket nu för tiden:

Det blir svårt, lyssnar på så mycket

olika musik, nu går mustach å Takida

3 Tv program du följer just nu:

2½ män

Vem vet mest

Biggest loooser

Så nu har jag antagit utmaningen och skickar vidare

till mina bloggvänner:

Micke

Elin

Lina

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-12-03 20:52:00

Kommer antaga detta imorgon. Nu blir det film med sonen :) Godnatt & Sov sött

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela