Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår kom...

Publicerad 2009-12-16 08:15:44 i Allmänt,

...uppfödaren hit, hon åkte med John från Södertälje med sin hund Delta. Innan de kom var jag å Cattis ute på en promis i den härliga snön. Elin kom vid tre så vi fikade å hon tyckte Annie var större än på fotona!. Vi gick ut med tjejjorna så de fick leka lite ihop i snön, bollen vi hade med DEN var BARA Annies!!. Delta fick inte komma i närheten av den trots att hon förökte med allt!! =P. Annie spydde till och med med bollen i munnen...såg rätt kul ut!!....igår så märkte vi att hon hade börjat få mjölk i tuttarna...nära nära...tempen har inte gått ner än så det dröjer väl kanske ett par dagar till...det e absolut inget fel å¨humöret å leklusten...de kampade med en t-shirt som jag slagit knutar på...full fart va det här inne!!...Nu ska jag ställa mig å diska, mindre skoj men det måste ju göras...sen blir det frukost!!...ska försöka va trevlig å bjuda fröken Elin på lite oxxå!! =P



Dragkamp


Två trötta tjejjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela