Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Idag mår jag...

Publicerad 2009-12-03 09:29:02 i Allmänt,

...mycket bättre än igår, vet inte om det var sviter efter "baconsprutan"....hade sån huvudvärk, feber å ont i kroppen som bara den. Men som skrivet mår jag bättre å ska ta mig ut i det vackra vädret!!. 6 grader kallt å frosten ligger så vackert på träd och buskar. Jeanette å jag ska åka ut till Linghem å gå "hästrundan"....Kamera, hund å fika sen e promenaden fulländad!!*L*. Igår låg jag hela dagen å Cattis tog en vända med Annie på dagen så jag slapp gå ut med en dunkande skalle....det tackar jag för!!!. Härligt med människor som bryr sig trots att vi inte känt varandra så länge så känns det ändå som vi gjort det!. Min fyrbenta hon bara sväller nu dag för dag, vet inte riktigt vart det kommer sluta...men men det fixar hon min pärla!!!...ville bara skriva några rader för nu ska här kläs på ordentligt innan vi drar iväg!!...ha en underbar dag å ta hand om er här å nu!! <3


Gillar det enkla i ett foto som detta



Kvällarna kan va otroligt vackra nu

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-12-03 13:04:44

Jag ska ta sprutan nästa vecka och hoppas inte få några följder av det. Hoppas att du mår bättre!

Postat av: Mita

Publicerad 2009-12-03 18:40:05

Håller med, det enkla är faktiskt det vackraste...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela