Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En tjuv...

Publicerad 2009-12-12 15:04:05 i Allmänt,

...har vi i vår familj!...låter värre än de e, Annie som aldrig rör någon mat, hon stod på bakbenen å slabbade i sig falukorv för glatta livet igår kväll...haha...å hon hade precis fått mat. Härligt att hon e så matglad fortfarande!. Idag har det varit en seg dag...Annie har bäddat runt som bara den inatt... promisen var ingen höjdare...hade mer eller mindre ett betong block i kopplet!. Hon går ju oftast utan koppel när vi e ute men inte när vi e i krokarna hemma å går, hon e ju lilla fröken Ferdinand som gärna går å snosar å strosar i sin egna lilla värld. Igår vann ERIK!!!...YEEES, har hållt på den grabben sen jag såg honom första gången, grattis grattis!!*L*. Idag ska vi se Flickan som lekte med elden om den finns att hyra, såg ju män som hatar kvinnor förra helgen å jag kan verkligen rekommendera den filmen!!!. Näpp...nu ska jag fortsätta skura ur kylskåpet så gott folk, ha en underbar lördag!!!


Det här fotot har jag gjort en förstoring på
å det e sååå jäkla bra, bara älskar denna
lilla frökens milda uttryck!!!<3<3<3<3<<3

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-12-12 19:02:57

Höll åxå på Erik här, kiddon är ju hur säker som helst, på det där med sång!!!!



Såg flickan som lekte med elden för några dagar sen...tyvärr hade jag läst boken innan, så ..ja, om man utgår från den så va filmen sådär..klart svårt att få in 600 superduperskrivna sidor på några timmar film..

Men den va ok..nu väntar jag med spänning på del 3!



Vet du...jag försöker övertala mitt mirakel att följa med å titta på era bebisar, eller Annies då..men han törs inte!

suck

Finare hund får man ju verkligen letra efter...å hennes bebisar lär vara bedårande..



Massa kram till er

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-12-12 20:17:25

Ja du viran...vet inte hur man ska kunna lämna ifrån sig de sen...

Postat av: linaa

Publicerad 2009-12-12 21:19:49

Hon är så VACKER! kan du kolla upp anders adress jag e nyfiken.

Postat av: stina

Publicerad 2009-12-13 21:14:46

Hon ser så avslappnad lugn ut på det kortet, jättefint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela