Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

2,5 timme på Tinnerö...

Publicerad 2009-12-08 15:52:53 i Allmänt,

...men Jeanette å Pinoccio...så underbart skönt å bara kunna gå omkring trots det halvtaskiga vädret...vi fotade nog lika mycket som vi snackade...haha...mycket foton blev det men sen rensar man ju ur en del...Pinoccio den lilla token badade, men han e väl inte Spansk vattenhund för intet heller!!*L*...nu mår jag riktigt bra i själen men sämre i kroppen men vad gör det...det går över eller sätter sig någon annanstans...jag vet ju att "värkmästarn" e mig trogen å lämnar inte min kropp en endaste sekund, vilken vän jag har i honom!! =P








Kommentarer

Postat av: Maria B

Publicerad 2009-12-08 19:15:38

Kicki! Måste bara få fråga....är den näst sista bilden upp & ner, eller är det jag som inte fattar hur motivet ska vara?

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-12-08 20:08:51

Maria det e helt rätt som fotot ska vara, det e vass som avspeglar sig i vattnet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela