Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken fart...

Publicerad 2009-08-29 19:04:46 i Allmänt,

...det blev när vi gick ut på gräsmattan utanför...tog med två leksaker å jäklars så stursk han blev Douglas....han for runt å busade å skulle ha "snoddas" till 110%...kul å se att han inte backade undan från Annie....han försökte oxxå börja jucka på henne när hon låg ner MEN det gjorde han bara EN gång...Annie blängde till på honom så han stannade upp å backade tillbaka direkt!!!....som skrivet, fart å fläkt blev det med besked å det visar sig i fotona som kommer...suddiga men man ser ju hur kul de har!!!....kramiz å ha en fortsatt trevlig lördag...de ska jag ha med de fyrbenta....Fia har inte dykt upp ännu så jag får rå om ligisten ett tag till!! =P

Fullt ös!!!

Jiiihaaa...hon e ju riktigt kul den däringa Annie

Attack e bästa försvar!!

Nu tar jag dig!!!

Kan leka själv oxxå

Nu e jag trött!!

Kommentarer

Postat av: jannike

Publicerad 2009-08-30 11:42:23

söööta:D

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2009-09-05 13:03:10

Vilka härliga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela