Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Svart, svart...

Publicerad 2009-08-31 17:22:58 i Allmänt,

...ja, just nu känns allt bara så jävla pissigt...värken har dragit igång med full kraft de senaste två dagarna...fick ett telefonsamtal från rehab utredningsgruppen där det va ett frågetecken om jag skulle få gå???...VARFÖR???...tydligen så e jag registrerad för operation trots att det säkerligen e 5-6 v sedan jag sa ifrån om den...läkaren från Neurokirurgen skulle ringa men har fortfarande inte gjort det....jag har verkligen sett fram emot den här utredningen och har ju trott att jag ska få gå den med tanke på att de satte upp mig from v 40 då utredningen startar...det hjälper ju inte att vräka ur sig en jäkla massa dynga men det kan inte hjälpas!!!...HELVETES JÄÄÄÄVLA SKIIIIT!!!!!
Tappar lusten för ALLT just nu...ta bort mig härifrån...när det som jag sett fram emot under så lång tid bara rycks undan då blir det platt fall....vad ska jag nu hoppas på ska hända, finns det nått hopp kvar att förlita sig på???...

NI ger mig styrka <3


VAD skulle jag göra utan er?? <3

Kommentarer

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-08-31 18:52:35

Hej Kicki !

Hoppas det löser sig för dig. själv slåss jag nu med FK som tycker jag ska gå upp till heltid i mars och med massa fordringsägare då jag sökt ackordsuppgörelse. Men se det vill inte en del gå med på.

Nä enkelt ska det inte vara men vi får hoppas att det löser sig för oss båda........

Men vad har hänt med vår gemensamma vän ? Hennes blogg är nersläckt!

Jag ska skicka ett mail till henne å se ifall hon hörs av.

Kram

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-08-31 18:54:01

Hej Kicki !

Hoppas det löser sig för dig. själv slåss jag nu med FK som tycker jag ska gå upp till heltid i mars och med massa fordringsägare då jag sökt ackordsuppgörelse. Men se det vill inte en del gå med på.

Nä enkelt ska det inte vara men vi får hoppas att det löser sig för oss båda........

Men vad har hänt med vår gemensamma vän ? Hennes blogg är nersläckt!

Jag ska skicka ett mail till henne å se ifall hon hörs av.

Kram

Postat av: Mita

Publicerad 2009-08-31 19:19:17

Hej Vännen.

Ring och tjata, bråka och stöka till det lite, låt de få utlopp för din frustration så ska du se att det händer något.

Kram på dig!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-08-31 21:18:45

Va?

Vadå frågetecken? <<som <mita skriver, på dem bara, lägg all energi där så får du rätt!!

Klart det finns en massa att se fram emot, ibland är det bara lite dunkelt..det finns ALLTID en sol bakom molnen, även om den är svår att se..



Ring imorgon om jag inte gör det först, känner mig komplett kass på att höra va mig..till alla, så ja..RING, om jag inte hinner först>!!

Massa stora kramar till dig min fina vän!!!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-31 23:27:47

Men vännen, du har massor att se framemot, dina barn, din man och framförallt ditt lyckopiller! Och dina vänner som bryr sig om dig. Låt inte dessa idioter som strular få knäcka dig, på dem bara..Heja Kicki du grejar d!

Massa kramar

Postat av: synne

Publicerad 2009-09-01 01:15:00

Hej vännen.

Förstår att du tappar sugen.Det blir så ibland men du ska se att imorgon har du kraft att ta tag i eländet så det kanske löser sig.Ska till ortopeden nu på torsdag och se vad dom kan erbjuda mig för något.Måste erkänna att jag är lite pirrig,tror inte dom kommer att göra ett skit.Då har jag gått sedan februari och inte fått någon hjälp.Hua,vågar inte tänka på det.Styrkekramar till dig.Synnöve

Postat av: linaa

Publicerad 2009-09-01 11:39:50

kom hit o få lite extra kraft!!

Postat av: ellinor

Publicerad 2009-09-01 12:17:45

Rösta gärna på mig i den här tävlingen: http://parisaax.blogg.se/2009/august/dom-har-personerna-kan-ni-rosta-pa.html#comment så är ni jätte söta, jag är nummer 12 :D!!!

Postat av: Gamerguy

Publicerad 2009-09-01 12:29:22

Snygga bilder, söt hund också

Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker.

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-09-01 18:39:16

Ja Kicki vet inte vad man ska säga för att pigga upp dig.

Det enda är att ge inte upp utan kämpa, med näbbar och klor. Tänk på demsom håller av dig.

Kramiz Gittan

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-09-01 22:59:00

Massa kramar till dig Kicki ♥♥♥

Postat av: Sniglon

Publicerad 2010-08-09 18:05:46

Ville bara komma in och tala om att jag tänker på dig<3 Livet är tungt just nu- men begravningen är över nu i alla fall. Nu måste jag bara hitta sätt att fortsätta leva.

Ge dom vad dom tål gumman, du kommer att ta dig igenom detta med, för du har något som många saknar- Liv.



Var rädd om Dig min Sol- Jag ska bli bättre på att höra av mig, måste bara läka och hitta tillbaka lite.



Kärlek till Dig



/Sniglon alias Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela