Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sju ringde...

Publicerad 2009-08-01 13:25:25 i Allmänt,

...klockan i morse...kändes som jag precis somnat....Kicki å jag åkte upp till klubben å gick en vända med de fyrbenta...sen var det träningen som gällde...det e sååå skönt å träna med Kicki för vi säger verkligen hur det ser ut å vad vi behöver tänka på i träningssammanhangen...idag hade vi lite å träna på båda två men det gick över förväntan med båda hundarna....så nu tändes ett litet hopp igen om att tävlingen kanske kommer att gå relativt bra..men men det handlar ju lite om dagsformen för även hundarna....nu känns det som att rutan börjar bli befäst, hoppet gick bra...fria följet e hon riktigt med men har lite för bråttom i svängarna så ibland blir det sneda sättanden...men men...det e ju hela 26 dagar kvar...hua...=P....fick ta å lägga mig på soffan å proppa i mig lite medicament...somnade en stund vilket var välbehövligt...ibland så tänker jag på en kommentar som fälldes om oss som "bara" går hemma om dagarna...tänk så bra ni har det!!...que???....jag skulle byta ut den här jävliga värken mot att få börja jobba heltid utan tvekan...men det visar bara hur man ser på oss som det inte syns på...MEN,... VEM åker å tränar med hunden eller går ut å träffar folk när man mår skit??...inte jag, då ligger jag hemma... måste jag iväg på något så klistrar jag på ett leende å försöker va med trots att värken river i kroppen...MIN hund gör att jag VILL gå upp varje morgon...hon gör min vardag dräglig....så dra så långt pepparn växer för trångsynta människor!!!

Kicki och Selma!!!

Läckert

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-08-01 19:29:26

F-n vad läcker Tistelblomman är.

Ja som jag sa till dig, vad har jag att gnälla över att gå tillbaka till jobbet. Skäms på mig själv, jag har ju ett jobb och är någorlunda frisk.

Det blir bra bara jag kommer dit.



Kram och grattis på söndag kära du

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-08-01 20:31:21

TACK Gittan, att fylla år i vår ålder e ju inget att fira direkt...men du kom ihåg det!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela