Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jäääzzzzzp...

Publicerad 2009-08-28 19:30:15 i Allmänt,

...trodde inte de va sååå jobbigt att va gräsänka, la mig på soffan å vaknar två timmar senare =P...shit...halva kvällen har ju gått...John drog med två kompisar till Söderhamn på hojträff i helgen....skönt för honom å komma bort från den häringa kärringen han bor ihop med!!...tre v semester e över för honom nu så nu börjar helvetesveckorna för honom...åker vid 03.30 på morgnarna å hemma vid 17-18 tiden...det blir många långa dagar för hans del....ska ha Douglas imorn när Peter å Fia e borta....KUL han e såå mysig å busig men det måste man väl va som 5 månaders liten krabat...eller liten va väl inte rätta ordet, han e bra stor nu den lille slyngeln. På tal om det tionde så har jag testat att köra in Annie på klickers....det börjar ta sig å det kan bli lättare för mig i träningen oxxå...näpp...nu ringer sonen...ha det gott å ha en trevlig helg!!!

Syskonkärlek <3

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-08-28 21:10:52

Hoppas att du också får en riktigt bra helg!

Kram ♥♥♥

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-08-28 21:28:12

Hoppas ni oxxå får en bra helg!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela