Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hulliganen har invaderat...

Publicerad 2009-08-27 19:42:20 i Allmänt,

...mitt hem!!!...närå så farligt e det inte...Douglas har varit här ett par timmar å dessa har vi spenderat på klubben...han e lite osäker på Annie så vi drog upp dit så de fick ruscha av sig lite, Annie e fortfarande trött efter gårdagen men vem e inte det!!! =P....Vi får den stora äran att ha huliganen på lördag oxxå...eller han börjar faktiskt bli en gentleman...han artar sig riktigt bra den lille mannen å man blir verkligen rörd över hur läraktig han e....här kommer några fina foton på dessa ljuvliga fyrbenta och med lite korv så fick jag honom att ligga så fint brevid Annie då John fotade!!!




Vad gör man inte för lite korv?!?*L*


Douglas flörtar med mig!!*L*

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2009-08-27 21:20:24

åh vilka vackra bilder, skicka över dom till mig på mejlen:) Det känns verkligen tryggt att lämna våran huligan till dig, du tar så bra hand om honom och så ser ni faktist ut att trivas ihop ni 3:)

våra fyrbenta är verkligen bäst..

Postat av: Billan

Publicerad 2009-08-27 21:59:31

Douglas växer så det knakar, riktigt fin!

De är sååååå söta tillsammans <3

Postat av: Micke

Publicerad 2009-08-27 22:43:53

Hejsan Hoppsan Vännen...

Magen mår som den ska just nu så jag är nöjd.



Men tack för detta & Godnatt med dig vännen :)



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-27 22:49:26

TACK FIa, det låter underbart å jag lovar, ska försöka att inte trampa av honom fler klor =/

ser fram emot lördan då jag tänkte träna med honom så när ni hämtar hem honom e han klar för lydnad 1 =P



JAAA. Billan!! han e underbar!!!=D



Godnatt till dig med Micke!!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-08-28 00:25:49

så söööt han e. syns att han e ungtupp än ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela