Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Helvetesnatten...

Publicerad 2009-08-29 17:10:18 i Allmänt,

...mynnade ut i en fantastisk morgon med en sprudlande glad Douglas som kom vid 7.30, la en riktig skithög på matten!!!....trodde först att han la en fjärt som Annie brukar göra för de doftar inte direkt parfym!! =P...men lukten va ihållande å till slut såg jag högen...shit...vilken mäla han la!!!...haha...åkte ut å gick en 4o min med de båda fyrbenta innan vi skulle träna...Douglas låg så fint där jag la honom vid staketet utan problem...tränade med Mikaela och Kicki idag det blev en superbra träning för oss alla tre...vilka hundar vi har....waow...synd att inte tävlingen va idag istället då hade vi fått höga poäng, men det e ju det här som e lite av charmen när man tränar...man vet inte på vilket humör å hur mycket de vill jobba för stunden men det kändes så jäkla bra så tack tjejjerna för en härlig förmiddag!!!...Lille D e lite osäker på Annie så jag la ut honom i köket med ett galler emellan sen så sov både han och vi andra dödliga här hemma en timme....en runda gjorde jag själv med mr D så han fick koppla av å inte ha ögonen i nacken för att Annie e med å det gick kanoners....snart kommer matte Fia å ska ta hem den lille....hon kan ju försöka!!*L*...aaah...de e ju så charmiga i den här åldern....vet inte riktigt hur han får till det ibland men han trasslar ihop benen men på nått jäkla vänster å lyckas han stå på benen =)...ska ta å sätta på lite kaffe så jag vaknar till liv här efter vår sköna soveritimme...tjingeling å ha det gött!!

Kommentarer

Postat av: rebecca ;D

Publicerad 2009-09-03 11:21:23

vilken härlig bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela