Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gotland...

Publicerad 2009-08-16 07:28:41 i Allmänt,

...har vi varit på sen i måndags, låg på Bunge vandrarhem hela tiden men gjorde våra små utflykter...det som slog mig när vi var där var att det var så nedslitet runtikring, många ställen såg ut som rena skrotupplag både i trädgårdar och på gårdarna. Vi var ute till Fårö en dag och åkte omkring...jättevackert, Visby var ju ett måste...sen har vi bara tagit det lugnt. bara att få komma hemifrån var ljuvligt bara det...De som förestod vandrarhemmet var ett par som var helt fantastiskt trevliga så jag kan verkligen rekommendera det stället!!!...Fanns ett ställe inte långt från där vi bodde där vi kunde köpa nyfiskad och rökt fisk, köpte med rökt Flundra....mmmm....så gott!!*L*...så dagarna har gått fort..men trevligt att få rå om gubben utan en massa måsten runt omkring

Fårö

Visby kyrka

Oxxå Fårö

Fiskebåten där vi köpte fisken

Vackert!!

Ett nedlagt kalkbrott

Himlen var helt underbar på kvällarna

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-08-16 13:53:57

Underbara Gotland, nästan lika vackerst som Öland.

Hoppas att ni hade det toppen trevligt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-22 20:58:57

Vilket ljus i bilden från Fårö! Wow helt enkelt.



stenarna i cirklar. Rörande vackert<3

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-08-22 21:00:21

Det var bara jag som skrev inlägget ovan, glömde fylla i namnet bara<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-08-25 10:53:13

Ja det va fint på Gotland!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela