Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Arg, arg, skiiit förbannad...

Publicerad 2009-08-06 16:24:10 i Allmänt,

...faaan oxxå...vi lämnade ju in vår kamera pga att den damp i backen...den skickas iväg å efter en del påstötningar får vi en ny, tack å bock för det MEN...objektivet har de skickat tebax till oss för att det va kantstött....men va ända in i helvete...vi skickar med det för att få ett kostnadsföslag för de har slutat tillverka den modellen och objektiven...de e slutsålda för länge sedan....så nu kvittar de fanimej med fotandet för min del...mitt bästaste objektiv e ju paj...gubben nere på expert fattade inte heller något å tyckte de va under all kritik...fanns ju en anledning till att objektivet skickades med...vi som hade räknat med att få tebax det nu när vi åker i helgen å sen drar vi ju vidare till Gotland på måndag...näe det här slutar jag skriva om NU...röken börjar tätna kring mina frustande rökfyllda näsborrar endast pga mitt liiiite lätt ilskna humör =P

sätter mig här i lugnet vid Rosenkällan å bara
andas in harmonin å stämningen......................

Kommentarer

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-08-06 19:56:45

Hej Kicki !

Grattis i efterskott å kram. Du får kolla runt i "lumpbodarna" efter objektiv. Lycka till. Ingenting är omöjligt.

Postat av: Micke

Publicerad 2009-08-06 22:10:43

Kolla Tradera vännen... Jag köpte ett objektiv till min Canon Eos 5000 för 800:-



Skadar inte att kolla efter :)



Mmmmm han är duktig Mats :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela