Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken solig dag!! =)

Publicerad 2009-04-01 16:29:49 i Allmänt,

...heeelt underbart, åkte ut till Tinnerö, gick ingen längre promenad för mina fötter protesterar...men vi satte oss på en liten "övergång" vid bäcken....Annie snozade runt å rullade sig som vanligt i nått härligt som jag inte vet vad det är...ska snart ha min äckliga hund kopplad i skogen me!! =/...eller näe det ska jag inte...hon ska ha sin frihet å ränna runt när hon kan...jag får skaffa klädnypor å sätta på näsan!! =P...skit samma!! ;-) Härligt va det iallafall...gick före Annie å filosoferade...vände mig om men såg inte henne, gick tebax en bit å hon va ute i bäckens porlande vatten å lekte med små pinnar å gräset i vattnet...va oxxå nere med näst intill hela kroppen när jag tjoade till åt henne...e ju rätt kallt ju "burr"...fast de e väl vad jag tycker... NU e det verkligen VÅR!!!...Måsarnas skrik hörs långa vägar, sopmaskinen e ute å sopar upp gruset!!...det drar med sig riktigt härliga minnen...när man fick börja knäppa upp jackan å träskorna åkte fram när jag va liten...vi tog oxxå fram våra hopprep, vi hoppade mycket dubbelrep och tvist...ojoj...minnena bara sprutar fram =P ...håller på i den härliga tvättstugan som e så jäkla kass...har halva lgh med kläder som aldrig hinner torka...ska göra färsbullar med feta ost snart innan de e dax att åka upp till klubben!! kramiz å på återseende!! *L*

Jaaa!!,  va kul å slå med tassen så det skvätter!!

Titta!!!...det "nya" gräset börjar växa!!!...

Kommentarer

Postat av: Sniglons

Publicerad 2009-04-01 18:36:45

NU ÄR DET VÅR!

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-02 06:45:02

God morgon vännen!Hoppas du mår okey idag.Jag åkte hem imorse för det är 3års kalas i eftermiddag.Så får jag ju kolla att huset står kvar."ler" kram synne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela