Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Värkmästarn...

Publicerad 2009-04-28 09:34:14 i Allmänt,

...e till salu!!!...en femma hade jag tänkt mig!!...eller så betalar jag för att bli av med honom!!...har varit ute å gått en timme med Annie...det har regnat inatt så det luktade riktigt gott å så släppte de ut kossorna i söndags så det va en härlig blandning av dofter!! =P....Ska ta å baxa ner den här hyddan i badkaret så ha en fortsatt bra dag!!...kramiz alla fina!!!

NU börjar det mesta slå ut!!

Visst e de vackra?!?

Björken börjar slå ut

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-28 15:00:25

ja kossor luktar massor;) jag älskar sådana dofter, man känner liksom livet på ett sätt som man ibland glömmer bort. Åh, vad jag vill ut på landet när du skriver om detta. Dessvärre så är jag rädd för just kossor;)) Dom kommer ju springandes så fort man visar sig ju. Så ser du en springade galning med vit hund i en kohage så är det en sniglon som fått panik och tror att kossorna ska springa ned mig;))



Översta bilden är helt sagolikt vacker! precis som du Sol<3<3<3



Kärlek i massor

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-28 15:16:12

...ja visst luktar det gott...å visst e de läskiga...gillar bäst när de står på andra sidan elstängslet!! =)...visst e den vacker med det lite rödbruna i bladen!! kramiz du fina vän..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela