Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Värkmästarn skulle...

Publicerad 2009-04-16 09:30:04 i Allmänt,

...få sig en fet jävla smäll inatt...han va inte nådig den jäveln....åkte ut väldans tidigt till Tinnerö...en motsträvig Annie ville absolut inte kliva ur sängen å följa med på mattes idiotiska påfund...hon e en riktig sömntuta...jag hinner äta frukost å greja varenda morgon innan hon masar sig upp ur sängen!! =)...nåväl...åkte ut till Rosenkällan å spanade in alla vackra svanar å himlen va heeelt fantastisk...ska slänga in fotona på fotobloggen senare...VARFÖR ska den här jävla värken styra ens liv??...jag tror att det finns en mening med allt som händer men jag har inte kunnat klura ut varför den här värken ska bo i min kropp!!...den har förstört min dröm om att jobba inom trädgård å driva mitt egna...hade ju putsat på en ide´som jag oxxå förankrade på ett ställe hemma i Örebro...där de jobbade med oss som ville starta eget, fick jättefin respons över min idé...men av någon anledning så backade jag å de va väl tur det med facit i handen....satte mig i kanten av sjön å "filosiferade"...de e verkligen en lissma för själen att få sitta där en tidig morgon, jag å Annie med alla fåglar, doften av en kall morgon som börjar gry....Ta tillvara på livet här å nu, man vet aldrig vad som väntar en bakom kröken...OM man nu ska se något positivt i värken å det ska man väl försöka med...så kan jag njuta mer av det lilla i livet, att vakna upp en morgon utan värk, att höra den första lärkan drilla i skyn...den första tussilagon...ja dessa små kanske obetydliga saker kan kännas jättestort för mig idag...vilket det kanske inte gjorde på samma sätt för tio år sedan......så till morgonens foto!! *L*...ha en underbara dag, å ta hand om dig...du e den enda av dig själv...du e unik!! =)

Sjön ligger helt spegelblank

Visst e de väl vackra??!!

På väg bort från mig å min kamera!!*L*

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-16 09:37:15

Kicki hjälp mig med minnet,varför hade du sådana smärtor? Vilka vackra kort du tagit helt underbara. Du är duktig.Kram

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-04-16 10:57:09

Verkligen jättefina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela